Tag tytułowy a ranking

Bardzo często strony zakwalifikowane do pozycjonowania nie mogą odnieść wielkiego sukcesu w tej materii i cały czas tkwią na stosunkowo niskiej pozycji w indeksie Google. Taka sytuacja jest spowodowana brakiem taga tytułowego lub jego błędnym wykonaniem. Wynika to z faktu, że czasem po prostu pozycjonerzy nie do końca zdają sobie sprawę z tego, czym taki Tag jest. Otóż Tag tytułowy jest najzwyczajniej w świecie tytułem strony internetowej. W funkcjonowaniu witryny można wyróżnić trzy podstawowe funkcje, które spełniają Tagi tytułowe. Pierwszą z nich jest funkcja odpowiadającej tak zwanej wizytówce. Dobrze wykonany Tag tytułowy to zrozumiały dla robotów Google tytuł całej witryny. Dzięki temu mogą one umieścić go w indeksie, ponieważ posiada on swoją unikalną nazwę. Drugą cechą taga tytułowego jest to, że to właśnie jego nazwa jest umieszczana na listach ulubionych stron. Dzięki temu łatwo można zidentyfikować daną witrynę i w dość szybki sposób ją odwiedzić. Trzecią i ostatnią, ale nie najmniej ważną rolą, jaką spełnia Tag tytułowy jest jego obecność na wszelkich rankingach klasyfikujących strony WWW, a wykonywanych przez różne wyszukiwarki internetowe. Jeżeli chodzi o to jak powinna brzmieć nazwa, taga tytułowego to bardzo ważne by zawierał tak zwane słowa kluczowe charakterystyczne dla danej witryny i na stałe do niej przypisane. Bez tego Tag bezie tylko jednym z tysiąca innych funkcjonujących w Internecie. Warto, więc przed nazwaniem strony zastanowić się nad tym jak sprawić by była stosunkowo unikalna i niepowtarzalna.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.