Długotrwałe kampanie reklamowe

Jednorazowy nawet bardzo przemyślany i perfekcyjnie wykonany spot reklamowy nie wystarczy, by utrzymać się na rynku. Relacja z klientami wymaga ciągłego podtrzymywania i nawiązywania na nowo. Kluczem do sukcesów sprzedażowych jest nieustanne powtarzanie klientom, że nasz towar jest najlepszy oraz ciągłe zaskakiwanie. Swoją obecność na rynku należy regularnie zaznaczać poprzez nowe kampanie reklamowe. Nie mogą być one jednorazowe i krótkotrwałe, gdyż znikną ze świadomości odbiorców tak szybko, jak się pojawiły. Dlatego właśnie warto inwestować w projekty długoterminowe i wielowymiarowe. Musi się to objawiać przez działanie na różnych frontach. Nie wystarczy opanowanie jednego medium – trzeba jednocześnie zainteresować się wszelkimi drogami dotarcia do klienta. Reklama musi na różne sposoby przypominać o sobie konsumentom – wtedy, gdy jadą do pracy, gdy oglądają wieczorny film, gdy czytają poranną gazetę. Tylko wówczas wizerunek firmy i specyfikacja produktu utrwali się w ich umyśle i zaowocuje chęcią nabycia oferowanego towaru. Kampanie reklamowe trzeba jednak obmyślać na konkretny okres czasu, gdyż szybko się nudzą. Dla sukcesów sprzedażowych nie ma bowiem nic gorszego niż znudzony reklamą produktu konsument. Regularne odświeżanie firmowego wizerunku jest zatem podstawą długiej i owocnej egzystencji na rynku.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.