Hasło reklamowe i logo

Każda kampania reklamowa opiera się na dwóch ważnych elementach: haśle reklamowym oraz logo. Oba muszą ze sobą współistnieć po to, by klient nauczył się przywoływać specyfikację danego produktu automatycznie. Dlatego właśnie specjaliści od reklamy głowią się tygodniami, by zdecydować się na najlepszy slogan. Jak łatwo zauważyć, najbardziej chwytliwe hasła reklamowe są krótkie, zaskakujące i treściwe. Wysoko ceni się również slogany rymowane oraz wykorzystujące wieloznaczność wyrazów. Najlepsza dla sukcesu kampanii jest prostota i łatwość w zapamiętywaniu. Dotyczy to również logo, czyli znaku towarowego. Każda firma powinna określić element, który będzie jej znakiem rozpoznawczym. Należy go umieszczać na każdym produkcie tak, by konsumenci nauczyli się łączyć obrazek z nazwą firmy. To element długotrwałego procesu pozyskiwania odbiorców. Zarówno logo, jak i hasło reklamowe powinno być przyswajane przez konsumenta w sposób niemal automatyczny. Służą temu przede wszystkim piosenki i ciekawe dialogi znane ze spotów telewizyjnych. Dobre hasło musi wpadać w ucho i nadawać się do użycia na co dzień. Dzięki temu staje się ono elementem niezbędnym w egzystencji konsumenta, dzięki czemu utrwala jego pozytywną relację z producentem. Podstawą skutecznej reklamy jest zatem chwytliwy slogan oraz proste logo.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.