Reklamy z udziałem gwiazd

Przykłady pokazują, że firmy są w stanie ponieść każdą cenę, jeśli reklama w ostateczności przyniesie wymierne korzyści. Korzyści w postaci czystego zysku. Chwytają się różnych metod i narzędzi. Wykupują najlepszy czas antenowy, zamieszczają banery na popularnych stronach internetowych i zamieszczają zdjęcia w dobrze prosperującej prasie kolorowej. A wszystko po to, aby zostać zauważonym i zdobyć klientów. Niektórzy posuwają się o krok dalej. I reklamują swoje produkty przy udziale sławnych osób. Aktorów i piosenkarzy, którzy znani są opinii publicznej. Zdobyli ich zaufanie oraz akceptacją. Kojarzą się z tym co dobre, miłe i sympatyczne. Reklamodawcy nie boją się wykorzystywać gwiazdy będące w danym momencie na fali. Pomagają one w manipulacji. Choć reklamy nawet bez ich udziału doskonale manipulują. Często odbiorcy nawet nie są świadomi ich mocy i siły. Ale robiąc zakupy, stojąc przed półką z produktami przypominają im się reklamy. Hasła i zapewnienia, jakie w nich słyszeli. Ulegają pokusie i na swojej skórze sprawdzają autentyczność towaru. Efekty bywają różne. Jedne rzeczywiście pokrywają się z przekazem reklamowym, a inne zawodzą. Nie oddają tego, co zostało zagwarantowane w reklamie. Nie można wierzyć we wszystko co się usłyszy, bo to są tylko reklamy. Jeśli daliśmy się złapać w pułapkę oznacza to, że odniosły swój cel.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.