Sławni ludzie w reklamie

Naukowcy i specjaliści w dziedzinie marketingu sprawdzili i udowodnili, że produkty najlepiej się sprzedają, jeśli do kampanii reklamowej zaangażuje się znaną osobistość. Widzowie żywią bowiem przekonanie, że jeżeli osoba, która ze względu na wysoki status materialny może sobie pozwolić na korzystanie z wybieranych przez siebie produktów bez patrzenia na ich cenę, używa danego preparatu, to musi on być faktycznie dobrej jakości. Najczęściej twarze znane z telewizji czy sceny muzycznej łączą się na stałe z jakąś marką. Wynajęcie takiej persony do reklamy wymaga jednak niebagatelnych pieniędzy. Najważniejsi i najbardziej rozchwytywani mogą w ten sposób zarobić nawet miliony złotych. Polacy lubią utożsamiać się ze swoimi idolami. Dlatego właśnie są w stanie kupować wodę mineralną, którą pije ich ulubiona aktorka i wykupić ubezpieczenie, które rzekomo posiada piosenkarz, którego cenią. Warto zauważyć, że wskaźniki popularności szybko spadają. Dlatego głównie artyści jednego sezonu ochoczo chwytają się tego typu zarobku. Każda reklama to potężny zastrzyk finansowy. Producenci i specjaliści od reklam muszą jednak rozsądnie lokować swoje fundusze, gdyż zmierzch popularności opłaconej gwiazdy wiąże się z koniecznością nakręcenia nowego spotu. Istnieją rzecz jasna artyści, którzy mimo upływu lat nie tracą fanów, jednak na ich angaż mogą sobie pozwolić tylko najbogatsi.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.