Funkcja informacyjna reklamy

Rola reklamy jest każdemu znana. Bardzo często skupiamy się na jej negatywnych obliczach. Zapominając o tym, że ona rzeczywiście ma sens. Nie tylko służy firmom do zareklamowania nowego produktu lub usługi, ale również informuje konsumentów o atutach nowych towarów. Przede wszystkim ogłasza całemu światu, że na rynku dostępny jest nowy produkt, który zapewnia jeszcze lepsze działanie. Dzięki niej jesteśmy świadomi zmian zachodzących na rynku. Wiemy, jakie marki wypuściły i stworzyły coś nowego. W czym dany towar wyróżnia się na tle pozostałych. I dlaczego właśnie w niego powinniśmy zainwestować. Reklamy otaczają nas ze wszystkich stron. Są też widoczne na ulicach. Ulotki, bilbordy przyklejane są na murach, blokach i słupach informacyjnych. Do tego dochodzą również telebimy. Ogromne ekrany, który wyświetlają różne spoty reklamowe. Dzięki temu konsument na każdym kroku poddawany jest wpływowi reklam. Niezależnie od tego czy włączy telewizor, internet czy otworzy gazetę wszędzie czyhają na niego zdjęcia reklamowe. Wyświetlane są one w różnych częstotliwościach. A to ma też wpływ na przebieg kampanii. Wszystko wcześniej jest dobrze przemyślane i wyliczone. Oczywiście im częściej człowiek styka się z pewnym przekazem, tym mocniej i szybciej on do niego dociera. A to w konsekwencji przekłada się na zyski firmy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.