Reklama docierająca z radia

Reklamy dosłownie otaczają nas ze wszystkich stron. Nawet jadąc samochodem na bieżąco docierają do nas informacje reklamowe. Radio obok telewizji i internetu jest jednym z popularnych mediów. W tym wypadku mamy do czynienia wyłącznie z reklamami dźwiękowymi. Do odbiorcy dociera głos. Nie widzi on przekazu, zdjęć czy filmu. A nawet osoby, która reklamuje produkt. Ten sposób zareklamowania towaru jest trudny. Nie każdy odbiorca ulega wpływowi dźwięku. Mężczyźni są wzrokowcami, wolą wszystko oglądać czarno na białym. Taka forma przekazu nie zawsze dociera do nich w całości. A poza tym przy prowadzeniu samochodu muszą skupić się na jeździe, a nie słuchaniu reklam. Inną wadą reklam radiowych jest ich zasięg. Nie docierają one do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Przede wszystkim ich odbiorcami są kierowcy, co automatycznie wyklucza niektóre grupy. Są one tańsze w porównani do reklam telewizyjnych. I głównie ten atut przekonuje reklamodawców. Uruchomienie kampanii reklamowej jest dość sporym wydatkiem. Szczególnie, kiedy do przeprowadzenia jej zatrudnia się rzeszę specjalistów. Firmy coraz częściej zatrudniają marketingowców, którzy we własnym zakresie zajmują się organizacją kampanii, również internetowych, które obecnie wiodą prym. Coraz częściej firmy skupiają się na internecie. Swoje siły kierują w ten sektor. I reklamy zamieszczają również w obrębie jego.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.