Reklama w skrzynkach mailowych

Przy każdym sprawdzaniu poczty elektronicznej jesteśmy narażeni na działanie reklamy. Dociera on w formie tekstowej albo graficznej. Posiadacze kont darmowych codziennie otrzymują kilkanaście reklam. Część z nich, a może nawet i wszystkie od razu lądują w koszu. Nie mają żadnego wpływu na użytkownika, bo ich po prostu nie czyta. Tylko automatycznie kasuje. Ciężko jest się ustrzec przed ich inwazją. Nie mamy wpływu na ilość i jakość reklam, które zostaną wysłane do naszych skrzynek. Firmy wysyłają je w ciemno. Mając nadzieję, że ktoś się zainteresuje ich usługami. Co innego jeśli użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie reklam. Aby to zrobić musi zapisać się na newsletter. Obecnie coraz więcej firm posiada taką form komunikacji z odbiorcami. Na bieżąco otrzymują wiadomości o nowych produktach i wiedzą kiedy powinni sprawdzić stronę sklepu internetowego. Mailing obecnie cieszy się dużym zainteresowaniem przez firmy odpowiedzialne za powodzenie kampanii. Chętnie używają takiej formy do promocji usług i towarów klienta. Przy pomocy narzędzi mają również możliwość sprawdzenia jaki procent użytkowników rzeczywiście zainteresował się tym co było w środku i otworzył maila. Na bieżąco prowadzą statystki i monitorują liczby. Reklamy nabrały nowego wymiaru. Przybrały inną formę i drogi, którymi docierają do ludzi.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.