Reklamy a portale społecznościowe

Portale społecznościowe wśród użytkowników cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Ludzie z całego świata posiadają konta na Facebooku czy Twitterze. Portalach, które znane są na całym świecie i gromadzą informacje o milionach użytkowników. Do swoich celów wykorzystują je również firmy marketingowe, a także prywatni właściciele firm. Zamieszczają na nich reklamy. Są one niewielkich rozmiarów. Ale nie ma to znaczenia. Liczy się możliwość dotarcia do olbrzymiej rzeszy odbiorców. Wiele firm idzie o krok dalej. Zakłada firmowe konta, które dają im możliwość codziennego kontaktu z użytkownikami. Osoby zainteresowane ich produktami lub usługami na bieżąco dostają informacje na swoim koncie. Wiedzą o prowadzonych akcjach promocyjnych, a także nowościach. Firmy organizują konkursy i zachęcają do uczestnictwa w zabawach internetowych. Portale społecznościowe przestały być miejscem wykorzystywanym wyłącznie przez użytkowników do spotkań wirtualnych z przyjaciółmi. Zostały opanowane przez firmy do celów zarobkowych. Internet daje reklamodawcom ogromne możliwości. Ale trzeba je wykorzystać w umiejętny sposób. Zamieszczać reklamy wyłącznie na stronach, które powiązane są tematycznie z branżą, w której działają. I odwiedzane przez użytkowników stanowiących realną grupę klientów i osoby zainteresowane towarem oraz usługami.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.