Reklamy internetowe nie fair

Reklamy internetowe są nie fair i jest to stwierdzenie ostatnio bardzo modnie używane, ponieważ oczywiście zdarza się, że właśnie tak to wygląda. Oczywiście nie fair to znaczy, że poprzez reklamowane produkty czy usługi nie jesteśmy w końcu stwierdzić, który produkt jest naprawdę doskonały, a który nie, chociaż niby reklamowane są takie same produkty o podobnych właściwościach. I tak naprawdę niektóre reklamy internetowe są naprawdę nie fair, co powoduje to czasami, że reklamy stają się nie są tak wiarygodne jak mogłoby się to wydawać. Internetowe reklamy nie fair, to takie reklamy, które również oferują swoim klientom, na przykład produkty, które są niemal podobnie optycznie z oryginalnymi produktami, a sprzedawane właśnie dzięki, temu, iż są bardzo podobne do produktów oryginalnych. Czasami również reklamy internetowe bywają nie fair, ponieważ nie do końca oferty, które są w nich przedstawiane pokrywają się z rzeczywistym i faktycznym ich przeznaczeniem, dopiero po zakupie okazuje się, że możliwe, że są nam praktycznie nie potrzebne, ponieważ zostały tak ładnie zaprezentowane w reklamie, że postanowiliśmy je kupić. Wiadomo, jednak, że to zjawisko reklam internetowych nie fair, nie występuje na tyle nagminnie, że na przykład łamane jest przez nie prawo. Jednak być nie fair w reklamach internetowych jest naprawdę nie dobrze wobec potencjalnych klientów danego produktu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.