Siła oddziaływania reklamy telewizyjnej

Telewizja nie ustępuje miejsca internetowi. Jest to medium cieszące się największą popularnością, a co za tym idzie jej wpływ na odbiorców jest ogromny. Wykorzystują to reklamodawcy, którzy wykupują czas antenowy na promocją swoich produktów i usług. Jest to logiczna inwestycja środków finansowych, ale też drogie przedsięwzięcie. Reklamy puszczane w telewizji są drogie. I nie każda firma może sobie pozwolić na emitowanie reklamowych spotów. Koszt uzależniony jest od czas antenowego, a także częstotliwości wyświetlania reklamy. Oczywiści im częściej i w godzinach największej oglądalności tym wydatki są większe. Ale reklamodawcy mają pewność, że ich reklamę obejrzą miliony ludzi. I to oni są potencjalnymi klientami, którzy mogą przynieść i zwiększyć zyski firmy. Reklama telewizyjna ze względu na formę wyświetlania ma ogromne oddziaływanie. Odbiorcy nie tylko słyszą dźwięk, ale też widzą obraz. Reklamy tworzone z myślą o najmłodszych widzach rzeczywiście mają sens. Piosenki wpadają w ucho, są powtarzane. Taki mechanizm przekłada się na wymagania i potrzeby dzieci. Oczarowane reklamą chcą koniecznie posiadać daną zabawkę. Telewizja ma ogólnopolski zasięg. Spot dociera do wszystkich mieszkań. Inaczej wygląda sytuacja z reklamą internetową. Nie wszyscy posiadają dostęp do sieci. I są aktywnymi użytkownikami.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.