Zwierzęta i dzieci w reklamie

Istnieje grupa aktorów, która zawsze przyciągnie uwagę widza i wytworzy pozytywny oddźwięk u odbiorcy reklamy. Tworzą ją dzieci oraz zwierzęta – zwłaszcza młode. Ich występ w reklamie zazwyczaj zapewnia pełen sukces w dziedzinie oglądalności. To co małe, słodkie i nieporadne przyciąga bowiem uwagę i rozczula. Najczęściej do takich reklam angażuje się psy i dzieci poniżej trzeciego roku życia. Praca z nimi wymaga jednak dużej cierpliwości. Ani jedni ani drudzy nie rozumieją bowiem czego tak naprawdę się od nich oczekuje. Dlatego trzeba poświęcić na zdjęcia więcej czasu i włożyć spory wysiłek, by zamierzony efekt został osiągnięty. Producenci reklam z udziałem dzieci i zwierząt powinni się również troszczyć o zapewnienie im odpowiednich warunków na czas realizacji reklamy oraz komfortu psychicznego. Każdy rodzic czy właściciel zwierzaka powinien też rozważyć, czy chce narazić swoją pociechę bądź pupila na stres związany z realizacja projektu reklamowego. Nie ulega wątpliwości, że środki zarobione na tego typu przedsięwzięciach osiągają pokaźne sumy. Jednak pewnych rzeczy na pieniądze zamienić się nie da. Nie zmienia to jednak faktu, że niektóre dzieci już od wieku wczesno niemowlęcego zdradzają zamiłowanie do aktorstwa i pracy w telewizji. Należy im wówczas umożliwić grę w reklamie, gdyż będzie ona dla nich przede wszystkim świetną zabawą.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.